Przydatne narzędzia do zarządzania marketingiem online

E-marketing, czyli marketing internetowy to szereg istotnych działań, wykorzystujących Internet do promowania firmy, jak również dostosowanie własnych produktów oraz usług do potrzeb potencjalnego klienta i wymagań rynku. Różne działania z zakresu content marketingu pozwalają na budowanie relacji z klientami i zapewniają promocję firmy. Dlatego są bardzo ważnym elementem każdej strategii biznesowej. Jakie zatem mamy najbardziej przydatne narzędzia do marketingu online?

Narzędzia do marketingu online – wybrane przykłady

  1. Google Analytics – jest to najbardziej znane narzędzie, z którego korzysta praktycznie każdy marketingowiec. Pozwala ono przede wszystkim na monitorowanie i raportowanie ruchu oraz zachowań internatów na danej stronie internetowej. Google Analytics uznaje się za podstawowe źródło wiedzy z zakresu analizowanej strony www i jej użytkowników.
  2. Linkhouse – jest to platforma linkbuildingu dla posiadaczy serwisów internetowych, na której można znaleźć oferty blogerów czy innych stron www, chcących umieścić sponsorowany artykuł, wraz z linkowaniem do danej strony. Wyszukiwarka bazy Linkhouse podzielona jest na poszczególne kategorie, a obok każdej strony podane są ceny artykułów, informacje dotyczące zasad współpracy, szczegóły dotyczące czasu i miejsca publikacji, a także czy obejmuje ona promocję wpisu w mediach społecznościowych. Platforma umożliwia również bezpośrednie zamówienie artykułu oraz jego zredagowania, a zatem dzięki temu otrzymujemy opiekę serwisu także pod kątem ewentualnych reklamacji.
  3. Textbookers – jest to polska platforma internetowa, która służy do nawiązania współpracy z copywriterami. W prosty i szybki sposób zleca się tu napisanie tekstów na potrzeby konkretnego serwisu internetowego. Stawki za artykuły są z góry ustalone, w zależności od rodzaju testu (do wyboru mamy: opis produktu, tekst preclowy, tekst zapleczowy, artykuł tematyczny i artykuł specjalistyczny). Textbookers to bardzo wygodne narzędzie do zamawiania nieograniczonej liczby treści w bardzo atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie.
  4. Freshmail – narzędzie to służy do wygodnego tworzenie baz i list mailingowych, a także łatwego, bo intuicyjnego kreowania newsletterów w oparciu o dostępne szablony. Freshmail daje również możliwość śledzenia efektywności kampanii, dzięki szczegółowym statystykom na temat otwarć maili oraz linków zawartych w newsletterze.
  5. Brand24 – obecnie jest to najpopularniejsze narzędzie do monitoringu internetu oraz mediów społecznościowych. Dzięki Brand24 możliwe jest śledzenie wzmianek o danej firmie, marce lub produkcie. A zatem narzędzie to, poprzez wykrywanie kryzysu na czas i odpowiednie reagowanie na wszelkie wzmianki, daje możliwość dbania o wizerunek naszej strony internetowej.

Author: sikro.pl